Forum medycyna3.fora.pl Strona Główna medycyna3.fora.pl
FORUM WIECZNIE MŁODYCH LEKARZY
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ABSOLUTORIUM -zaproszenia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medycyna3.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Baton




Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ewryłer

PostWysłany: Śro 12:36, 08 Kwi 2009    Temat postu: ABSOLUTORIUM -zaproszenia

Witam

Ze względu na pytania dotyczące zaproszeń na absolutorium, głównie ich ilości, jak również pojawiające się wątpliwości co do słuszności sposobu ich podziału muszę Was poinformować w imieniu wszystkich zajmujących się organizacją:

-największe sala amfiteatralna posiada 1156 miejsc. Większość z Was na pewno ją kiedyś widziała. Liczba miejsc podawana w różnych ogłoszeniach (1200) Auditorium Maximum jest tylko zaokrągleniem.

-ilość studentów składających przysięgę Hipokratesa: 317

co daje wolnych miejsc po zajęciu swoich przez studentów: 839
Od razu należy zaznaczyć, że liczba studentów, która ostatecznie ze względu na ekstremalne wydarzenia życiowe nie pojawi się na swoim absolutorium jest skrajnie znikoma.

Zakładając, że z zaproszonych Władz Uczelni i ogólnie rzecz biorąc zaproszonych Nauczycieli Akademickich nie potwierdziłby obecności nikt, to na studenta wypadałoby średnio 2,64 zaproszenia, które może przeznaczyć dla zaproszonych przez siebie gości (839/317)

Z góry zaznaczam, że zarządzający Auditorium Maximum nie zgadzają się ze względu na przepisy na miejsca stojące czy "schodosiedzące"

2 zaproszenia dla gości (siebie nie zapraszamy) plus pula do rozdysponowania na grupę.
Pula ta pojawi się w całości, gdy ostatecznie potwierdzą lub nie swoją obecność Profesorowie tj. koniec kwietnia/początek maja. Nie trzeba pisać dlaczego zapraszane są Władze Uczelni i nasi Profesorowie

Podział zaproszeń na grupy będzie oczywiście proporcjonalny, w zależności od ilości osób w grupie. Jak wynika z powyższych obliczeń fizycznie nie ma możliwości by każdy dostał po 3 zaproszenia ,w zależności od ilości potwierdzeń przez profesorów, maksymalnie ponad połowa studentów.

W razie jakichkolwiek pytań odpowiemy na wszystkie dotyczące tematu. Jest możliwość postarania się o "transmisję" do hallu wydarzeń z sali na telewizory plazmowe,etc
Informacje mają również Wasi starości
Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KITek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:40, 08 Kwi 2009    Temat postu:

ja mam tylko pytanie czy liczba 317 dotyczy wszystkich studentów , czy też zostali już odliczeni Ci którzy nie idą? bo nawet ich znikoma liczba x 3 miejsca jakie by były dla nich przewidziane to zawsze kilka więcej osób, które mogłyby otrzymać dodatkowe zaproszenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Baton




Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ewryłer

PostWysłany: Śro 14:07, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Jest to ilość osób, które zadeklarowały uczestnictwo. Co wiąże się oczywiście z zakupem karty absolutoryjnej więc ta grupa nie powinna bardzo się zmniejszyć

Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Baton




Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ewryłer

PostWysłany: Śro 14:35, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Uprzedzając pytania o wolne miejsca na zeszłych abs. Jeśli ktoś bierze zaproszenie, na które nikt nie przychodzi albo wchodzi na salę i idzie na kawę to nie jest kwestia organizacji. Takie zaproszenie wcześniej osoba mogła zwrócić lub przekazać komuś innemu. Przy okazji rozmów z osobami zarządzającymi AM zostało powiedziane, ze nie ma możliwości przepełniania sali. Jednocześnie w takiej sytuacji nie można wcześniej założyć, że określony procent zaproszeń i tak nie zostanie wykorzystany. Jeśli ktoś wie, że osoby zapraszane i tak się nie zjawią powinien choćby o tym poinformować.
Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mary*




Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło

PostWysłany: Śro 14:55, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Dzięki Ci, dobry człowieku, za rzeczową i nareszcie pełną informację Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baka-oni-ri




Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:08, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Dzieki Smile ale i tak trochę szkoda, zawsze pozostaje jakiś niesmak, gdy się człowiek na coś nastawi a potem rozczaruje. Może następnym razem trzeba znaleźć większą salę lub zrobic absolutorium w plenerze ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rob




Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:33, 08 Kwi 2009    Temat postu:

gdyby komuś zbywało to chętnie odkupię 1 zaproszenie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KITek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:13, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Rob napisał:
gdyby komuś zbywało to chętnie odkupię 1 zaproszenie Wink

ja również choć podejrzewam że 2 zaproszenia każdemu się przydadzą Hrm jednak jakby ktoś miał na zbyciu to bardzo prosimy:-) bo oboje z Rob'em mamy podobną sytuacjęHrm pozostanie rzut monetą, albo ciągnięcie słomki ... chyba że poszczęści się w losowaniu z pozostałych zaproszeń


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kinek




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kraków

PostWysłany: Czw 22:44, 09 Kwi 2009    Temat postu:

jestescie w takiej samej sytuacji jak polowa roku....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KITek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:01, 10 Kwi 2009    Temat postu:

kinek napisał:
jestescie w takiej samej sytuacji jak polowa roku....


właśnie zdaję sobie z tego sprawę no cóż, ale zapytać zawsze wolno Wink teraz będę liczyć na szczęście w losowaniu.
Mam jeszcze pytanie a propos ewentualnej transmisji w hallu: czy coś na ten temat więcej wiadomo?
I z innej beczki: ile trwa absolutorium?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KITek dnia Pią 18:02, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Baton




Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ewryłer

PostWysłany: Wto 14:46, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Jeśli zasygnalizujemy taką potrzebę jest możliwość załatwienia tego. Głównie jest to kwestia dogadania się i uruchomienia sprzętu, który tam jest.
Co do długości trwania to salę mamy do 14 co od 11 daje 3 godziny. Ale postaramy się by impreza trwała bliżej 2h


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
guslarka




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:16, 10 Maj 2009    Temat postu:

Czy już wiadomo, jaka liczba wolnych miejsc jest przeznaczona do losowania??
Został tydzień, ludzie już powinni być zaproszeni, ale ciągle nic nie wiadomo Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baka-oni-ri




Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:01, 10 Maj 2009    Temat postu:

dowiemy się w piątek Rolling Eyes
a tak na poważnie, ponawiam pytanie koleżanki wyżej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Melba




Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:05, 10 Maj 2009    Temat postu:

Dodatkowe zaproszenia oraz czapki zostały rozdane starostom 7 maja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medycyna3.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin